Dziś jest środa, 17.09.2025, imieniny Franciszka, Hildegardy
Wielkość tekstu:
A A+ A+
Jesteś tutaj: Strona główna » Rada Gminy » Aktualności » OBRADY XI SESJI RADY GMINY MALANÓW, KADENCJA 2024-2029

OBRADY XI SESJI RADY GMINY MALANÓW, KADENCJA 2024-2029

Sesja - grafika (57)

                                                                                                               Malanów, dnia 28 maja 2025 r.

 

Uprzejmie zapraszam do wzięcia udziału w obradach XI Sesji Rady Gminy Malanów, która odbędzie się w dniu 12 czerwca 2025 r. o godzinie 11.00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Malanowie.

 

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie porządku obrad XI sesji Rady Gminy.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  4. Informacja o pracy Wójta w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał Rady Gminy.
  5. Przyjęcie interpelacji.
  6. Raport z wykonania gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii dla Gminy Malanów w 2024 r.
  7. Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Malanów w 2024 r.
  8. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malanowie za 2024 rok.
  9. Debata nad Raportem o stanie Gminy za 2024 rok*.
  10. Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Malanów wotum zaufania.
  11. Przedstawienie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2024 rok:

a) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta Gminy Sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2024 rok,

b) przedstawienie opinii Komisji stałych o wykonaniu budżetu Gminy Malanów za 2024 rok,

c) dyskusja,

d)przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Malanów o przebiegu wykonania budżetu za 2024 rok i wniosku w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Malanów z tytułu wykonania budżetu gminy za 2024 rok,

e)  przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Malanów w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Malanów,

f) przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2024 rok.

    12. Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Malanów z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.

    13. Przyjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.

    14. Przyjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.

    15. Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.

    16. Przyjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2025 rok.

    17. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Malanów na lata 2025-2036.

   18. Wnioski, informacje, zapytania.

   19. Zamknięcie obrad XI sesji Rady Gminy.

                                                                                      Przewodniczący Rady Gminy

                                                                                           Karol Płóciennik

Transmisja online z obrad sesji Rady Gminy Malanów dostępna jest pod linkiem:

https://esesja.tv/transmisja_na_zywo/149/rada-gminy-w-malanowie.htm

Porządek obrad wraz z wynikami imiennego głosowania dostępny jest pod linkiem:

http://www.malanow.esesja.pl/

Poprzednie transmisje obrad kadencji 2024-2029 gromadzone za pośrednictwem systemu eSesji.tv można obejrzeć pod adresem:

https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/149/rada-gminy-w-malanowie.htm

Natomiast transmisje obrad kadencji 2018-2024 gromadzone za pośrednictwem portalu YouTube można obejrzeć pod adresem:

https://www.youtube.com/channel/UCd-toGDc3G1rynurPTvEaKw

Portal YouTube nie gwarantuje czasu archiwizowania nagrań, dlatego też dla bezpieczeństwa, zgodnie z § 48 Statutu Gminy Malanów, nagrania przechowuje się przez okres jednego roku po zakończeniu kadencji rady, w której zostały wykonane. Dostęp do nich można uzyskać składając pisemny wniosek.

* Zgodnie z art. 28aa ust.7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym mieszkaniec który chciałby zabrać w debacie głos składa do Przewodniczącego Rady Gminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie można składać najpóźniej w dniu 11 czerwca 2025 r. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących wziąć udział w debacie wynosi 15. 

 

 


Pliki do pobrania


Pozostałe aktualności