OBRADY VIII SESJI RADY GMINY MALANÓW

Uprzejmie zapraszam do wzięcia udziału w obradach VIII Sesji Rady Gminy Malanów, która odbędzie się w dniu 14 czerwca 2019 r. o godzinie 10.00 w Sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Malanowie.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
- Przedstawienie porządku obrad VIII sesji Rady Gminy.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał Rady Gminy.
- Przyjęcie interpelacji.
- Debata nad Raportem o stanie Gminy za 2018 rok. *
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Malanów wotum zaufania.
- Przedstawienie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2018 rok:
- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta Gminy Sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2018 rok,
- przedstawienie opinii Komisji stałych o wykonaniu budżetu Gminy za 2018 rok,
- dyskusja,
- odczytanie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Malanów o przebiegu wykonania budżetu za 2018 rok i wniosku w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Malanów z tytułu wykonania budżetu gminy za 2018 rok,
- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy,
- podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2018 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2018 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Malanów z tytułu wykonywania budżetu za 2018 rok.
- Wnioski, informacje, zapytania.
- Zamknięcie obrad VIII sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy
Karol Płóciennik
Transmisja online z obrad sesji Rady Gminy Malanów, dostępna pod linkiem:
https://www.youtube.com/channel/UCd-toGDc3G1rynurPTvEaKw/live
Porządek obrad wraz z wynikami imiennego głosowania, dostępne pod linkiem:
Poprzednie transmisje obrad gromadzone za pośrednictwem portalu YouTube, można obejrzeć pod adresem:
https://www.youtube.com/channel/UCd-toGDc3G1rynurPTvEaKw
Portal YouTube nie gwarantuje czasu archiwizowania nagrań, dlatego też dla bezpieczeństwa, zgodnie z § 48 Statutu Gminy Malanów, nagrania przechowuje się przez okres jednego roku po zakończeniu kadencji rady, w której zostały wykonane. Dostęp do nich można uzyskać składając pisemny wniosek.
* Zgodnie z art. 28aa ust. 7 i 8 ustawy o samorządzie gminnym mieszkaniec który chciałby zabrać w debacie głos składa do Przewodniczącego Rady Gminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie można składać najpóźniej w dniu 13 czerwca. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Gminy zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących wziąć udział w debacie wynosi 15.
Pliki do pobrania
Pozostałe aktualności
-
XXV sesja Rady Gminy Malanów
-
OBRADY XXV SESJI RADY GMINY MALANÓW
-
Pierwsza sesja Rady Gminy Malanów w 2021 roku
-
OBRADY XXIV SESJI RADY GMINY MALANÓW
-
Ostatnia sesja 2020 roku
-
OBRADY XXIII SESJI RADY GMINYMALANÓW
-
Ekspresowa sesja standardem?
-
OBRADY XXII SESJI RADY GMINY MALANÓW
-
Deklaracja dostępności
-
Ekspresowa sesja
-
OBRADY XXI SESJI RADY GMINY MALANÓW
-
Pierwsza sesja po wakacjach
-
OBRADY XX SESJI RADY GMINY MALANÓW
-
XIX sesja Rady Gminy Malanów
-
OBRADY XIX SESJI RADY GMINY MALANÓW